wtorek, 27 grudnia 2011

Nowe kosmetyki do włosów

W ostatnim poście pisałam o tym, że zamówiłam oleje i będę chciała je wam pokazać (wszystkie cenne uwagi zostawiajcie w komentarzach:) ) oprócz olei skusiłam się na kilka inny produktów. Muszę przyznać, że jestem zadowolona z działania. Moje włosy po miesiącu prawie codziennego olejowania są bardziej miękkie, zauważyłam także BABY HAIR z czego się bardzo cieszę. Ale niestety moje włosy wciąż są bardzo krótkie, nienawdzie tego! najbardziej wkurza mnie grzywka - nie lubie jej ani w wersji prostej, ani kręconej. 
Niestety włosy myje praktycznie codziennie, obawiam się że nie jest to zbyt dobre dla nich, ale na razie nie wyobrażam sobie inaczej, gdyż po wstaniu rano nie da się nic z nimi zrobić. 






Wymyśliłam sobie również przepis na maseczkę:
Olej jojoba
Masło shea
Odżywka burszytnowa Jantar 
Vatika olejek ze słodkich migdałów
Vatika olejek kaktusowy 
Nafta kosmetyczna z dodatkiem olejku rycynowego
Żółtko 
Oliwa z oliwek 
nosiłam to 2-3 godziny pod ręcznikiem efekty były super, baaardzo miękkie włosy! 


Szampon Dermena (hamuje wypadanie włosów, stymuluje porost)- zużyłam już cały, dodawałam go do szamponu Ziaji naprzemiennie z szamponnem Joanny, tak jak wspominałam zauważyłam baby hair i zastanawiam się czy to nie jego zasługa :) 






Odżywka Alterra z granatem - mój HIT! używam jej po umyciu szamponem, czekam kilka minut i spłukuje. Włosy niesamowicie miękkie. 
BIOVAX dwufazowa odżywka bezspłukiwania z panthenolem , jedwabiem i algami brunatnymi - ładnie podkreśla skręt włosa, używam po każdym myciu 
Joanna Krem Podkreślający loki - używam sporadycznie gdyż zawiera alkohol, jest to moim zdaniem najlepszy utrwalacz to włosów kręconych




a to już mój grzebyk hehe :) lekko "tłustawy" od ostatnich olejów :) używam tylko na mokrych włosach 






i moja fatalna "fryzura" o ile tak to można nazwać, na tak zwanego kopernika, ale stan loczków faktycznie poprawiony


Czy macie może jakieś opinie na temat tych kosmetyków lub propozycje maseczek? 

5 komentarzy:

  1. Ja ostatnio wyrzeźbiłąm maskę z tego co mi wpadło w rękę :P
    żółtko
    łyżka maski gloria
    łyżka masła do ciała 25% shea z l'occitana
    łyżka mieszanki rycynowy/z oliwek/ lniany
    trochę oliwki BD fur mama
    Świetne włosy po tym ^^ Przed chwilą wtarłam jantar i nałożyłam kokosa :) Jeżeli myjesz codziennie i boisz się tego, to używaj lekkich szamponów, albo nawet myj raz szamponem raz odżywką.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zazwyczaj mieszam co tylko moge i co mam pod reka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zużyłam już prawie całą tubkę odżywki Alterry z granatem, ale powiem Ci, że wolę bardziej z pszenicą i morelą -po niej to są cudowne włosy! Bo granat mnie nieco obciążał :) A kręciołki pewnie jak urosną i dostaną odpowiednią pielęgnację to z pewnością będą piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę się zapatrzeć w ten olej Vatika ze słodkich migdałów :)

    OdpowiedzUsuń